Оформлення пенсій

Перелік документів, необхідних для призначення пенсій працівникам поліції

Особи, які набули право на пенсію відповідно Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб» надають до сектора з питань пенсійного забезпечення ГУНП в Полтавській області наступні документи:
1.    Копія довідки податкової адміністрації про присвоєння ідентифікаційного номера заявнику.
2.  Довідка ВАТ «Ощадбанк» або інший документ, що підтверджує відкриття рахунку, назву та номер відділення ВАТ «Ощадбанк».
3.    Копія всіх сторінок паспорта.
4.    Довідка уповноваженого органу за місцем проживання про склад сім’ї. 
5.    Копія трудової книжки
6.    Копія військового квитка.
7.    Копія посвідчення «Інвалід війни», «Учасник бойових дій», «ліквідатор наслідків Чорнобильської катастрофи» чи іншого, яке передбачає право на пільги.
8.    Свідоцтво про хворобу військово-лікарської комісії (оригінал) – для осіб, які набули право на пенсію по інвалідності.
9.    Копія довідки МСЕК про визначення групи інвалідності.

Для призначення надбавки на неповнолітніх дітей

1.    Копія свідоцтва про народження дитини.
2.    Копія свідоцтва про шлюб.
3.    Довідка з навчального закладу про навчання дитини.
4.    Довідка з органів праці та соціального захисту населення, в тім що ні батько, ні мати не отримують ніяких видів пенсій.
5.    Довідка з Пенсійного фонду в тім що ні батько, ні мати не отримують ніяких видів пенсій.

Всі копії  документів необхідно надавати в 2 екземплярах

Телефон для довідок (сектор з питань пенсійного забезпечення) (053) 251-75-38, (053) 251-77-20.