До поліції Полтавщини на спецлінію «102» за п’ять місяців звернулося понад 130 тисяч громадян
Поліцейська спецлінія «102» працює цілодобово для забезпечення швидкого реагування на повідомлення та звернення громадян. Щодня оператори служби приймають і опрацьовують у середньому понад 800 викликів, що стосуються правопорушень, надзвичайних ситуацій та інших подій, які потребують негайного реагування правоохоронців.
За інформацією відділу служби «102» Головного управління Національної поліції в Полтавській області, з початку 2025 року на лінію надійшло понад 130 тисяч дзвінків. Лише протягом травня — понад 27 тисяч звернень.

На жаль, серед звернень фіксуються і випадки, коли особи телефонують у нетверезому стані, дозволяють собі образи, погрози чи нецензурну лексику на адресу операторів. Такі дії не лише є неприпустимими, а й можуть мати серйозні наслідки. Вони відволікають поліцейських від реальної роботи та можуть коштувати дорогоцінні хвилини для тих, хто справді потребує допомоги.
За такі дії передбачена адміністративна відповідальність. З початку року на чотирьох правопорушників складені адміністративні протоколи за статтею 173 (Дрібне хуліганство) Кодексу України про адміністративні правопорушення. Адмінматеріали направлені до суду для притягнення правопорушника до відповідальності.
Закликаємо громадян не телефонувати на спецлінію задля розваги чи із завідомо неправдивими повідомленнями – це забирає дорогоцінний час для надання допомоги тим, хто її реально потребує. Будьте взаємоввічливими та поважайте роботу екстрених служб, які 24/7 працюють задля безпеки громадян.
Повідомити про правопорушення можна за номером 102, або звернувшись до найближчого відділу поліції.
Відділ комунікації поліції в Полтавській області
(За інформацією відділу служби «102»
Головного управління Національної поліції в Полтавській області)