Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
На Полтавщині з початку року поліція опрацювала понад 186 тисяч дзвінків від громадян
Опубліковано 21 серпня 2023 року о 12:47

З початку року працівники відділу служби «102» поліції Полтавщини отримали понад 186 тисяч телефонних дзвінків від громадян. Тільки в липні цього року оператори опрацювали понад 31 тисячу дзвінків, що в середньому складає близько 1000 викликів за добу.


Поліція Полтавщини продовжує 24/7 працювати в посиленому режимі задля безпеки громадян та здійснює комплекс необхідних заходів для збереження стабільної оперативної обстановки в регіоні. В цілодобовому режимі для громадян працює спецлінія поліції «102».

Ярослава Павлухіна, начальниця відділу служби «102» поліції Полтавщини, повідомила: «З початку року оператори відреагували на понад 186 тисяч телефонних дзвінків громадян. Лише в липні оператори опрацювали понад 31 тисячу дзвінків, що в середньому складає близько 1000 викликів за добу. На жаль, трапляються і такі випадки, коли громадяни телефонують у нетверезому стані, ображають операторів та висловлюються нецензурною лайкою. Такі дзвінки відволікають працівників спецлінії від реагування на важливі повідомлення та можуть коштувати життя і здоров’я тих громадян, які на той момент потребують реальної допомоги. За такі дії передбачена адміністративна відповідальність. Наразі на порушників складено 30 адміністративних протоколів за статтею 173 (Дрібне хуліганство) Кодексу України про адміністративні правопорушення. Дані адмінматеріали вже направлені на розгляд до судів».

Всі працівники відділу служби «102» мають відмінні навички емоційної стійкості та добре розвинені професійні якості. За лічені хвилини вони отримують всю необхідну інформацію та всіляко сприяють вирішенню проблеми людини, а в разі необхідності – навіть надають їй необхідну емоційно-психологічну підтримку. 

«Якось нам зателефонував чоловік та висловив наміри покінчити життя самогубством. Адресу він не називав, тож нашій операторці Катерині довелося знайти необхідні слова, щоб його заспокоїти та простими навідними питаннями дізнатися про місце його знаходження в цей момент. Тримаючи постійно зв'язок з чоловіком, операторка швидко організувала наряд поліції та карету швидкої медичної допомоги за місцем його перебування. На щастя, людині вчасно була надана необхідна допомога, його доставили в лікувальний заклад і він залишився живим» - розповіла Ярослава Павлухіна. 

Про ще одну ситуацію зі звичайного робочого дня працівників служби «102» розповіла операторка Тетяна Гриценко: «На лінію надійшов телефонний дзвінок від схвильованої жінки, що у Полтаві зникла її 6-річна донька. Поки я приймала інформацію про опис дитини, паралельно моїй колезі Тетяні Олянич на лінію зателефонував охоронець магазину та повідомив, що в торгівельному закладі без супроводу дорослих перебуває малолітня дівчинка. Переконавшись в ідентичності опису дитини від мами та охоронця, ми швидко направили в магазин поліцейських, які й повернули дитину матері».    

Поліція Полтавської області нагадує, що для громадян цілодобово працює поліцейська спецлінія 102, а також працюють альтернативні канали для звернень до поліції у застосунку чат-бот Телеграм: @Police102Poltava та месенджер Фейсбук Поліція Полтавської області.


Відділ комунікації поліції в Полтавській області



Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux