З початку року працівники відділу служби «102» поліції Полтавщини отримали понад 216 тисяч телефонних дзвінків від громадян. Тільки в серпні цього року оператори опрацювали понад 28 тисяч дзвінків, що в середньому складає близько 900 викликів за добу.
Ярослава Павлухіна, начальниця відділу служби «102» поліції Полтавщини, повідомила: «З початку року оператори відреагували на понад 216 тисяч телефонних дзвінків громадян. Лише в серпні оператори опрацювали понад 28 тисяч дзвінків, що в середньому складає близько 900 викликів за добу. На жаль, продовжують мати місце й такі випадки, коли громадяни телефонують у нетверезому стані, ображають операторів та висловлюються нецензурною лайкою. Такі дзвінки не лише відволікають працівників спецлінії від реагування на важливі повідомлення, а й можуть коштувати життя і здоров’я тим громадянам, яким на той момент необхідна реальна допомога».
Слід зазначити, що за телефонні дзвінки, під час яких звучать образи та нецензурна лайка на адресу операторів колцентру 102, передбачена адміністративна відповідальність. Лише з початку поточного року на правопорушників складено 36 адміністративних протоколів за статтею 173 (Дрібне хуліганство) Кодексу України про адміністративні правопорушення. Дані адміністративні матеріали направлені на розгляд у суди, для притягнення правопорушників до відповідальності.
Нагадуємо, що задля безпеки в громадах області поліція Полтавщини продовжує працювати 24/7. Для оперативного реагування поліції на заяви й повідомлення громадян цілодобово працює поліцейська спецлінія 102, а також працюють альтернативні канали для звернень до поліції у застосунку чат-бот Телеграм: @Police102Poltava та месенджер Фейсбук Поліція Полтавської області.
Відділ комунікації поліції в Полтавській області