Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
Оператори та диспетчери колл-центру 102 поліції Полтавщини взяли участь у тренінгу та отримали відповідні сертифікати
Опубліковано 19 вересня 2019 року о 11:11

18 вересня сертифікати отримали 31 працівник колл-центру 102 Головного управління Національної поліції в Полтавській області, які навчилися правильно та ефективно діяти при реагуванні на виклики громадян, в тому числі за фактами домашнього насильства. 


«На цих тренінгах відпрацьовані практичні навички щодо підвищення комунікації між громадянами, які телефонують на лінію 102, операторами та диспетчерами, які приймають виклик та надають йому правову кваліфікацію, а також нарядами поліції, які безпосередньо виїжджають на такі виклики. Ми відпрацювали повний алгоритм дій на практиці. Від прийому дзвінка, до направлення нарядів поліції на допомогу людям», - наголосив заступник начальника відділу організації, реагування та служби 102 Національної поліції України Андрій Канашук.


Навчання проводиться за фінансової підтримки координатора проектів ОБСЄ в Україні із залученням фахівців громадської організації «Ла - Страда - Україна» і тренерів Національної поліції України. 


Нагадаємо, що лише минулого року в державі зареєстровано понад 116 тисяч заяв та повідомлень про домашнє насильство.


Відділ комунікації поліції Полтавщини
 


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux