Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
Про що і як говорити в кризових ситуаціях: на Полтавщині поліцейських навчають ефективної комунікації в умовах війни
Опубліковано 29 липня 2023 року о 09:05

Здатність будувати та підтримувати необхідні контакти з іншими людьми, зчитувати їх емоції та розуміти, а також прогнозувати розвиток стосунків і наслідки спілкування – це основні складники комунікативних компетентностей поліцейських, над розвитком яких працюють відомчі психологи. Для цього організовують тренінги з формування навичок, необхідних в умовах фахової діяльності правоохоронців. 

Як пояснила очільниця відділу психологічного забезпечення обласного управління поліції Олена Демяник, фахівці прагнуть, щоб правоохоронці знали про що, коли і як говорити з різними категоріями людей (особливо в умовах надзвичайної ситуації або конфлікту).

Вона підкреслила: 

«Мета ефективної комунікації – налагодити взаємозв'язок з людиною або групою людей. Для досягнення бажаного потрібно вміти не тільки чітко передати свій меседж (повідомлення) співрозмовнику, але й уважно його слухати, щоб зрозуміти зміст розмови».

Відділ комунікації поліції Полтавщини

(фото – відділ психологічного забезпечення УКЗ ГУНП)



Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux