Про що і як говорити в кризових ситуаціях: на Полтавщині поліцейських навчають ефективної комунікації в умовах війни
Здатність будувати та підтримувати необхідні контакти з іншими людьми, зчитувати їх емоції та розуміти, а також прогнозувати розвиток стосунків і наслідки спілкування – це основні складники комунікативних компетентностей поліцейських, над розвитком яких працюють відомчі психологи. Для цього організовують тренінги з формування навичок, необхідних в умовах фахової діяльності правоохоронців.
Як пояснила очільниця відділу психологічного забезпечення обласного управління поліції Олена Демяник, фахівці прагнуть, щоб правоохоронці знали про що, коли і як говорити з різними категоріями людей (особливо в умовах надзвичайної ситуації або конфлікту).
Вона підкреслила:
«Мета ефективної комунікації – налагодити взаємозв'язок з людиною або групою людей. Для досягнення бажаного потрібно вміти не тільки чітко передати свій меседж (повідомлення) співрозмовнику, але й уважно його слухати, щоб зрозуміти зміст розмови».
Відділ комунікації поліції Полтавщини
(фото – відділ психологічного забезпечення УКЗ ГУНП)
