Експерти у сфері протидії шахрайствам наголошують – представники фінансових установ не запитують даних платіжної картки, паролі та коди з SMS, які банк може надсилати клієнту для підтвердження платежів. Усі проблемні питання, що можуть виникнути у клієнта варто вирішувати в офісі банку!
Без сумніву, про це всі чули та розуміють! Однак бувають моменти, коли нагадування не буде зайвим.
Тож, радимо дотримуватися простих правил:
У жодному випадку не повідомляти нікому та ніколи номер і термін дії платіжної карти, CVV- та PIN-код.
Не переходити за підозрілими гіперпосиланнями, вказаними в електронному листі чи в SMS від мобільного оператора або банку.
Якщо виникли сумніви, що з вами говорить справжній працівник банку, варто звернутися до фінансової установи. Для цього потрібно набрати номер гарячої лінії, що вказаний на зворотному боці картки.
Відділ комунікації поліції Полтавщини