Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
У Главку поліції Полтавщини стартував тренінг для операторів та диспетчерів центру 102.
Опубліковано 17 вересня 2019 року о 17:58

Мета тренінгу, який триватиме у Полтаві 4 дні, – навчити операторів та диспетчерів "колл-центру 102" правильно та ефективно діяти при реагуванні на виклики громадян, в тому числі за фактами домашнього насильства.


Тренери зазначають, що основою ефективного алгоритму дій поліцейських є злагоджена робота та постійна комунікація між підрозділами. Починаючи від операторів і диспетчерів Центру 102 (які першими приймають та кваліфікують ці виклики від громадян), завершуючи іншими поліцейськими службами й спеціальними суб'єктами, що залучаються в тих чи інших ситуаціях. 


Фахівці наголосили на нагальній необхідності впровадження спеціального навчання поліцейських з метою правильного реагування ними на факти домашнього насильства. Бо лише минулого року в державі зареєстровано понад 116 тисяч таких заяв та повідомлень.


"Наше спільне завдання – не лише відреагувати на виклик, а встановити причину і мінімізувати рецидив фактів домашнього насильства" - узагальнив головну ціль проекту помічник Голови Національної поліції Андрій Ткачов. 


Навчання проводиться за фінансової підтримки координатора проектів ОБСЄ в Україні із залученням фахівців громадської організації «Ла-Страда - Україна» і тренерів Національної поліції України. 

Відділ комунікації поліції Полтавської області 
 


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux