Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
З початку року до поліції Полтавщини на лінію «102» звернулося понад 107 тисяч громадян
Опубліковано 08 травня 2024 року о 15:13

Щодоби на спецлінію служби 102 поліції Полтавщини надходить понад 1000 повідомлень про правопорушення та події, надзвичайні та екстрені ситуації. Один оператор протягом зміни отримує та опрацьовує близько 100 звернень. Найактивніше люди телефонують у період від 11:00 до 22:00, пік звернень припадає на 18:00 - 22:00.

Ярослава Павлухіна, начальниця відділу служби «102» поліції Полтавщини, повідомила: 

«З початку року оператори відреагували на понад 107 тисяч телефонних дзвінків громадян. Протягом квітня на лінію 102 звернулося понад 32 тисячі громадян. Всі працівники відділу мають відмінні навички емоційної стійкості та добре розвинені професійні якості. За лічені хвилини вони отримують всю необхідну інформацію та всіляко сприяють вирішенню проблеми людини. Один оператор протягом зміни отримує та опрацьовує близько 100 звернень. На жаль, продовжують мати місце й такі випадки, коли громадяни телефонують у нетверезому стані, ображають операторів та висловлюються нецензурною лайкою. Такі дзвінки не лише відволікають працівників спецлінії від реагування на важливі повідомлення, а й можуть коштувати життя і здоров’я тим громадянам, яким на той момент необхідна реальна допомога».

Слід зазначити, що за телефонні дзвінки, під час яких звучать образи та нецензурна лайка на адресу операторів колцентру 102, передбачена адміністративна відповідальність. Протягом чотирьох місяців цього року на правопорушників складено дев’ять адміністративних протоколів за статтею 173 (Дрібне хуліганство) Кодексу України про адміністративні правопорушення та один адмінпротокол за статтею 183 (Завідомо неправдивий виклик спеціальних служб) КУпАП. Дані адміністративні матеріали направлені на розгляд у суди, для притягнення правопорушників до відповідальності.

Нагадуємо, що задля безпеки в громадах області поліція Полтавщини продовжує працювати 24/7. Для оперативного реагування поліції на заяви й повідомлення громадян цілодобово працює поліцейська спецлінія 102. 

Також у разі порушення роботи системи енергозабезпечення та інших надзвичайних ситуацій в поліції працюють додаткові канали зв'язку:  

•     (067) 103-39-95,

•    (067) 103-40-91,

•    (067) 103-41-58,

•    (067) 103-43-51,

•    (050) 321-60-28,

•    (050) 070-11-02,

•    (050) 321-60-31 (telegram),

•    (050) 070-09-42 (telegram),

•    (050) 070-11-27 (telegram).

Закликаємо громадян не телефонувати на спецлінію заради розваги чи із завідомо неправдивими повідомленнями – це забирає дорогоцінний час для надання допомоги тим, хто її реально потребує. Закликаємо бути взаємоввічливими один до одного та поважати роботу екстрених служб.

Відділ комунікації поліції в Полтавській області



Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux