Щодоби на спецлінію служби 102 поліції Полтавщини надходить понад 930 повідомлень про правопорушення та події, надзвичайні та екстрені ситуації. Один оператор протягом зміни отримує та опрацьовує близько 100 звернень. Найактивніше люди телефонують у період від 11:00 до 22:00, пік звернень припадає на 18:00 - 22:00.
З початку року оператори відреагували на понад 136 тисяч телефонних дзвінків громадян. Протягом травня на лінію 102 звернулося понад 28 тисяч громадян. Один оператор протягом зміни отримує та опрацьовує близько 100 звернень.
На жаль, продовжують мати місце й такі випадки, коли громадяни телефонують у нетверезому стані, ображають операторів та висловлюються нецензурною лайкою. Такі дзвінки не лише відволікають працівників спецлінії від реагування на важливі повідомлення, а й можуть коштувати життя і здоров’я тим громадянам, яким на той момент необхідна реальна допомога.
Слід зазначити, що за телефонні дзвінки, під час яких звучать образи та нецензурна лайка на адресу операторів колцентру 102, передбачена адміністративна відповідальність. Протягом п’яти місяців цього року на правопорушників складено десять адміністративних протоколів за статтею 173 (Дрібне хуліганство) Кодексу України про адміністративні правопорушення та два адмінпротоколи за статтею 183 (Завідомо неправдивий виклик спеціальних служб) КУпАП. Дані адміністративні матеріали направлені на розгляд у суди, для притягнення правопорушників до відповідальності.
Нагадуємо, що задля безпеки в громадах області поліція Полтавщини продовжує працювати 24/7. Для оперативного реагування поліції на заяви й повідомлення громадян цілодобово працює поліцейська спецлінія 102. Закликаємо громадян не телефонувати на спецлінію заради розваги чи із завідомо неправдивими повідомленнями – це забирає дорогоцінний час для надання допомоги тим, хто її реально потребує. Закликаємо бути взаємоввічливими один до одного та поважати роботу екстрених служб.
Відділ комунікації поліції в Полтавській області
![](koll_050625_02.jpg)