З початку року до поліції Полтавщини на лінію «102» звернулося понад 219 тисяч громадян
Поліцейська спецлінія «102» у Полтавській області працює цілодобово, забезпечуючи оперативне реагування на повідомлення громадян про правопорушення, надзвичайні ситуації та інші події. Щодня оператори лінії опрацьовують у середньому понад 1000 звернень.Ярослава Павлухіна, начальниця відділу служби «102» поліції Полтавщини, повідомила:
«З початку року оператори відреагували на понад 219 тисяч телефонних дзвінків громадян. Протягом серпня – понад 30 тисяч звернень. Наші працівники за лічені хвилини отримують всю необхідну інформацію та сприяють якнайшвидшому вирішенню проблеми. Один оператор у середньому опрацьовує близько 150 звернень за зміну».
Водночас трапляються випадки, коли громадяни телефонують у нетверезому стані, ображають операторів та вживають нецензурну лексику. Такі дії не лише заважають роботі, а й можуть мати серйозні наслідки, адже відволікають від реальних викликів, де йдеться про життя та безпеку людей.
За словами Ярослави Павлухіної:
«Такі дзвінки відволікають операторів від виконання прямих обов’язків і можуть коштувати дорогоцінного часу тим, хто справді потребує невідкладної допомоги».
Нагадаємо, що за образи та нецензурні висловлювання на адресу операторів передбачена адміністративна відповідальність. З початку року поліцією складено п’ять адміністративних протоколів за ст. 173 КУпАП (дрібне хуліганство). Матеріали направлені до суду.
Поліція Полтавщини закликає громадян бути свідомими, не телефонувати на спецлінію задля розваги або з неправдивими повідомленнями. Пам’ятайте: кожен дзвінок може вплинути на чиєсь життя. Проявляйте взаємоповагу та відповідальність у спілкуванні з екстреними службами.
Відділ комунікації поліції в Полтавській області
(За інформацією служби "102" поліції Полтавщини)
