З початку року до поліції Полтавщини на лінію «102» звернулося понад 288 тисяч громадян
Щодоби на спецлінію служби 102 поліції Полтавщини надходить близько 900 повідомлень про правопорушення та події, надзвичайні та екстрені ситуації. Найактивніше люди телефонують у період від 11:00 до 22:00, пік звернень припадає на 18:00 - 22:00.З початку року оператори відреагували на понад 288 тисяч телефонних дзвінків громадян. Протягом жовтня на лінію 102 звернулося понад 27 тисяч громадян. Один оператор протягом зміни отримує та опрацьовує близько 100 звернень.
На жаль, продовжують мати місце й такі випадки, коли громадяни телефонують у нетверезому стані, ображають операторів та висловлюються нецензурною лайкою. Такі дзвінки не лише відволікають працівників спецлінії від реагування на важливі повідомлення, а й можуть коштувати життя і здоров’я тим громадянам, яким на той момент необхідна реальна допомога.
Слід зазначити, що за телефонні дзвінки, під час яких звучать образи та нецензурна лайка на адресу операторів колцентру 102, передбачена адміністративна відповідальність. Протягом десяти місяців цього року на правопорушників складено 15 адміністративних протоколів за статтею 173 (Дрібне хуліганство) Кодексу України про адміністративні правопорушення та за статтею 183 (Завідомо неправдивий виклик спеціальних служб) КУпАП. Адміністративні матеріали направлені на розгляд у суди, для притягнення правопорушників до відповідальності.
Нагадуємо, що задля безпеки в громадах області поліція Полтавщини продовжує працювати 24/7. Для оперативного реагування поліції на заяви й повідомлення громадян цілодобово працює поліцейська спецлінія 102.
Закликаємо громадян не телефонувати на спецлінію заради розваги чи із завідомо неправдивими повідомленнями – це забирає дорогоцінний час для надання допомоги тим, хто її реально потребує. Закликаємо бути взаємоввічливими один до одного та поважати роботу екстрених служб.
Відділ комунікації поліції в Полтавській області
