З початку року до поліції Полтавщини на лінію «102» звернулося понад 51 тисячу громадян
Для оперативного реагування поліції на заяви й повідомлення громадян цілодобово працює поліцейська спецлінія «102». За добу оператори лінії опрацьовують понад 800 викликів про правопорушення та події, надзвичайні та екстрені ситуації.
Ярослава Павлухіна, начальниця відділу служби «102» поліції Полтавщини, повідомила:
«З початку року оператори відреагували на понад 51 тисячу телефонних дзвінків громадян. Протягом лютого на спецлінію звернулося понад 24 тисячі громадян. Всі працівники відділу мають відмінні навички емоційної стійкості та добре розвинені професійні якості. За лічені хвилини вони отримують всю необхідну інформацію та всіляко сприяють вирішенню проблеми людини. Один оператор протягом зміни отримує та опрацьовує близько 100 звернень. На жаль, продовжують мати місце й такі випадки, коли громадяни телефонують у нетверезому стані, ображають операторів та висловлюються нецензурною лайкою. Такі дзвінки не лише відволікають працівників спецлінії від реагування на важливі повідомлення, а й можуть коштувати життя і здоров’я тим громадянам, яким на той момент необхідна реальна допомога».
Слід зазначити, що за телефонні дзвінки, під час яких звучать образи та нецензурна лайка на адресу операторів колцентру 102, передбачена адміністративна відповідальність. Протягом лютого цього року на двох правопорушників складені адміністративні протоколи за статтею 173 (Дрібне хуліганство) Кодексу України про адміністративні правопорушення. Адмінматеріали направлені до суду для притягнення правопорушника до відповідальності.
Закликаємо громадян не телефонувати на спецлінію задля розваги чи із завідомо неправдивими повідомленнями – це забирає дорогоцінний час для надання допомоги тим, хто її реально потребує. Будьте взаємоввічливими та поважайте роботу екстрених служб.
Відділ комунікації поліції Полтавщини
