Працівники відділу спецлінії «102» поліції Полтавщини взяли участь у психологічному тренінгу, організованому в рамках Всеукраїнської програми ментального здоров'я «Ти як?» та проєкту Нацполіції «Пункт психологічних практик». Про правила ефективної комунікації та особливості спілкування з різними категоріями громадян розповіла начальниця відділу психологічного забезпечення управління кадрового забезпечення обласної поліції Олена Демяник.У неформальній обстановці колектив служби 102 спілкувався із психологинею Оленою Демяник на теми ефективної комунікації з різними категоріями громадян, які звертаються про допомогу, а саме з дітьми, військовими та особами, які висловлюють наміри покінчити життя самогубством. Окремо пропрацювали з операторами ефективні методи саморегуляції та підтримання емоційної рівноваги упродовж робочого дня. Учасники виконали вправи для заспокоєння, перезавантаження нервової системи, подолання внутрішньої тривоги.
«Практично всі техніки саморегуляції побудовані на внутрішньому спілкуванні людини самої з собою - використанні внутрішньої мови, її впливу на загальний стан психіки й організму, в процесі якої можна налаштувати себе на оптимістичний лад. Для того працівнику потрібно навчитись підтримувати психологічну рівновагу, розвивати самоконтроль, використовуючи «тріаду розслаблення»: думка, м’язи, дихання. Важливо навчитися відслідковувати в собі появу негативних думок, емоцій, станів» - повідомила Олена Демяник.
Руслана Клименко, заступниця начальника відділу служби «102» поліції Полтавщини, зазначила:
«Умови сьогодення вимагають від оператора спецлінії «102» бути готовими до того, що людині треба не лише допомогти, але і вислухати, розрадити, заспокоїти і підтримати. Адже оператор першим дізнається про скоєний злочин. Це перший психолог для людини, у якої сталася біда. І від швидкості та якості його роботи залежить реагування поліції на подію. Завдяки тренінгу працівники відділу відпрацювали дієві інструменти, які необхідні під час несення служби в умовах війни. Усе для того, аби вдосконалити якість надання поліцейських послуг, яке починається із дзвінка на спецлінію «102»».
Нагадаємо, З початку року до поліції Полтавщини на лінію «102» звернулося понад 136 тисяч громадян
Відділ комунікації поліції в Полтавській області