З початку року на спецлінію «102» поліції Полтавщини звернулося понад 105 тисяч громадян
Для оперативного реагування поліції на заяви й повідомлення громадян цілодобово працює поліцейська спецлінія «102». За добу оператори лінії опрацьовують понад 800 викликів про правопорушення та події, надзвичайні та екстрені ситуації. За інформацією відділу служби «102» поліції Полтавщини, з початку року оператори відреагували на понад 105 тисяч телефонних дзвінків громадян. Лише протягом квітня на спецлінію звернулося понад 27 тисяч громадян.
На жаль, продовжують мати місце й такі випадки, коли громадяни телефонують у нетверезому стані, ображають операторів та висловлюються нецензурною лайкою. Такі дзвінки не лише відволікають працівників спецлінії від реагування на важливі повідомлення, а й можуть коштувати життя і здоров’я тим громадянам, яким на той момент необхідна реальна допомога.
Нагадаємо, що за телефонні дзвінки, під час яких звучать образи та нецензурна лайка на адресу операторів колцентру 102, передбачена адміністративна відповідальність. З початку року на чотирьох правопорушників складені адміністративні протоколи за статтею 173 (Дрібне хуліганство) Кодексу України про адміністративні правопорушення. Адмінматеріали направлені до суду для притягнення правопорушника до відповідальності.
Закликаємо громадян не телефонувати на спецлінію задля розваги чи із завідомо неправдивими повідомленнями – це забирає дорогоцінний час для надання допомоги тим, хто її реально потребує. Будьте взаємоввічливими та поважайте роботу екстрених служб, які 24/7 працюють задля безпеки громадян.
Відділ комунікації поліції в Полтавській області
